Svjetski priznati pjevač i kantautor YUNGBLUD – kojeg smo prethodne godine premijerno slušali u Zagrebu – predstavlja najnoviji singl, smjelu i energičnu odu britanskoj pop sceni, „Lovesick Lullaby“, uz koju dolazi jednako odvažan i vizualno upečatljiv glazbeni spot u režiji Charlieja Sarsfielda.
U novom spotu, Yungblud, odjeven u prepoznatljive komade britanskih dizajnera kao što su Burberry, Fred Perry i Sir Tom Baker, vozi se na stražnjem sjedalu crnog londonskog taksija prije dolaska u prepun pub. Video je prepun referenci na britansku pop kulturu, uključujući i aluziju na legendarnu reklamu za Maxell iz 1982. godine „Break the Sound Barrier“, u kojoj Yungblud pozira u naslonjaču, obuzet snagom zvučnika.
U oštrom kontrastu s prethodnom pjesmom, devetominutnom „Hello Heaven, Hello“, Yungblud donosi „Lovesick Lullaby“, singl koji odiše britanskim rock zvukom.
„Snimanje ove pjesme bila je nevjerojatno zabavno, i mislim da se to čuje u samoj snimci. Pokušao sam dopustiti svojoj podsvijesti da slobodno teče, a onda sam sljedeće poslijepodne, mamuran u kuhinji, jedući prženu ribu s krimpirićima uz šalicu čaja, shvatio značenje svojih riječi. Bio sam na putovanju pokušavajući pronaći smisao na različitim mjestima diljem svijeta, na čemu ću zauvijek biti zahvalan, ali osjećao sam se kao da sam se previše udaljio od svojih korijena i morao sam se vratiti… britanskoj glazbi, britanskoj umjetnosti i kulturi“, izjavio je Yungblud o novom singlu.
Prošli mjesec, Yungblud je gostovao u britanskoj emisiji „The Jonathan Ross Show“, gdje je s ostalim gostima razgovarao o svom nadolazećem albumu, kao i o povratku njegovog vlastitog festivala Bludfest. Bludfest će se drugu godinu zaredom održati 21. lipnja u Velikoj Britaniji. Objašnjavajući svoju motivaciju za pokretanje festivala i njegovu pristupačnu cijenu, Yungblud je rekao: „Želio sam stvoriti nešto novo za novu generaciju. Cijene koncerata su trenutno previsoke.” Bludfest Year 2 održava se 21. lipnja.