Zvuk je ono što utječe na osjetilo zvuka efektom ritmičkih vibracija. Postoje mišljenja da je zvuk u samim izvorima kozmosa. U filozofskim rapravama sam zvuk lišen je bilo kakvog principa, te može biti nepojavan, istančan ili artikuliran. Nadalje, sama spoznaja se ne javlja kao viđenje nego kao slušna percepcija.
Traženje utočišta u glazbi, s bojama njezinih tonova, njezinim tonalitetima, ritmovima, različitim glazbalima, jedna je od mogućnosti povezivanja s puninom kozmičkog života. U svim su civilizacijama najsnažniji doživljaji u društvenom i osobnom životu obilježavani manifestacijama u kojim se posredstvom glazbe mogućnosti izražavanja proširivale do božanskih granica.
Samu glazbu se može svrstati u dva modusa, tugaljiv molski i muževan i ratoboran durski. Spojeni zajedno u veličanstvenom alkemijskom loncu donose nam sklad duše i tijela, sklad duševnih svojstava i elemenata od kojih od se ustvari sastoji tijelo. Iznenadna pojava kozmosa ne može biti predmetom povijesti budući da za to nema svjedoka. U poznatom nam kozmosu ljudska shema djelovanja ustrojila je model prema kojem nastaju vlastite ideje i realizacije. Te ideje i realizacije odvijaju se u bezbroj interaktivnih mikrokozmosa među kojim glazba zauzima istaknuto mjesto.
Ovaj „mali“ uvod je u stvari uvod u prezentaciju glazbe koju nam tako eksplicitno i jedinstveno donosi finski bend Auri.
Pametnim odmakom od skandinavskih mračnih etno saga prepunih epskih emocija, punih magije isprepletene s animalnim svijetom, čudnim sjenama, životnim mudrostima proizišlih iz simbioze čovjeka i prirode, Auri su stvorili paralelni glazbeni univerzum koji ima puno doticaja s keltskom glazbom, otvorili su širom vrata glazbenoj panorami u kojoj slapovi finih melodija kapilarno donose konstantno smirenje s percepcijom skladnog mikrokozmosa u kojem caruju baršunaste pjesme vođene nostalgijom u destiliranoj harmoniji sloge, reda i uzvišenosti sa stavom.
Njihove pjesme na neki način predstavljaju sonični egzorcizam koji u trenutku poništava sve više prisutno crnilo (ne samo glazbeno), stvarajući pri tome idealnu podlogu za primjenu u fantasy umjetnosti.
Ne bi vjerovali tko je jedan od članova benda, glavom i bradom to je Toumas Holopainen, kompozitor i klavijaturist finskih metalaca poznatih po imenu Nightwish. Njegova „bolja polovica“ Johanna Kurkela zadužena je za vilinske vokale i violinske fantazije, a Troy Donockley je sviranjem gitare i frule nemjerljivo pridonio stvaranju bukvara koji vrvi vehementnim iskazivanjem emocija, i sublimiranim sadržajem.
Postignut je gotovo idealan „sudar“ vokala (inače prvog poznatog instrumenta) s instrumentarijem kroz plemente, maštovite i hrabro realizirane aranžmane kroz koje je dokazana autorova spoznaja odgovornosti.
Za ovaj album (kao i za njihov cjelokupan rad) se ne može kazati da su na početku slušanja usta otvorena od oduševljenja, a na kraju zatvorena zijevanjem. Album je samo autentični dokaz da je umjetnikova fantazija realnost ljepša od obične realnosti.
Popis pjesama:
2. The Apparition Speaks
3. I Will Have Language
4. Oh, Lovely Oddities
5. Libraries Of Love
6. Blakey Ridge
7. Helios
8. Museum Of Childhood
9. Shieldmaiden
10. A Boy Travelling With His Mother

